Advertisement

Sunday, March 31, 2013

Majlis Pertunangan

Oleh sebab semalam anak saudara sebelah suami telah melangsungkan majlis pertunangan,aku tergerak ati nak buat posting pasal mini pelamin ni..

Sekarang ni dah jadi macam trend kan..asal majlis tunang ja mesti kena ada mini pelamin..cantik pulak tu...zaman aku kawin dlu..blum ada lg pakej mini pelamin ni..sejak 2 menjak ni je semakin popular n jadi 1 trend...

Tak terkecuali anak saudara ku..mini pelamin dia cantik...simple but sooo sweet...ditambah lak dgn gabungan hijau n pink..mmg cantik..



Tuan empunya badan pun cantik..so makin menyerlah la dia bila dok atas ni..hehe..


Tgk tu..maksu dia pun menyibuk ambil gmbaq..hahaha...

Anyway,congrats kak long on ur E-day...tggu majlis perkahwinan plak nnt..:-)

No comments:

Post a Comment